søndag 5. februar 2012

Kort oppdatering før uke 6

DFI1 sin kamp mot Ekholt har fortsatt ikke fått fastlagt dato! Det eneste som er sikkert er at den ikke skal spilles den 12 feb. Da spiller vi mot Fjellhamar inne i lsk-hallen. Vi kommer tilbake med mer så snart vi vet (14 er akkurat nå et tips for ekholt-matchen).

Og så.... fortsatt så mangler jeg et STORT antall drakter, gutter! Det kan ikke være så vanskelig å få frem disse? Jeg prøver å få stt sammen noen draktsett, slik at dere skal se representable ut på kamp!! Kom igjen, let igjennom skuffer og skap og ta med på trening! Jada, mange har levert, men jeg mangler massevis!!!
skjerping gutter!

Lørdag var det absolutt lavmål på trening.... 5 stykker møtte, jada 13 av dere hadde spilt kamp og var unnskyldt... men jeg har 40 juniorer på listen min... 5 pluss 13( og noen få til som var på jobb/ syke/ skadet er fortsatt... ikke 40! Nå må vi få på plass prioriteringene gutter!
Så er vi enige om at lørdag er en dum treningsdag...men nå er det ny uke med mandager, torsdager o.l så vi regner med godt oppmøte! 

Har fått en forespørsel fra NIF om treningsmatch også, forsøker å få den på plass også! Kan bli på kort varsel!

MINNER OM... 2 ting
Bestille utstyr! Dra innom G-sport ASAP (as soon as possible) og skriv opp det du trenger for årets sesong!

Tyrkia-turen, har du husket å betale inn de siste 4000?? Vi nærmer oss avreise, og alle MÅ ha innbetalt FØR 10 feb. Den som ikke betaler blir ikke med!
Lasse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar