tirsdag 13. august 2013

Høstens første seriekamp for junior...

Prøver å ta dette på direkten....
Harald i mål, Antony, TM, Marius og Stian i forsvar! Eirik Magnus og Simen på midtbanen og Henrik H, Jonas S og Mo på topp! Shami, Robin, Sivert og Jørgen på benk!

Motstander Råde, i Råde....
På SMS fra råde....

14 min...Råde får straffe og Harald REDDER!!! Strålende!! kampen bølger frem og tilbake..

23min... Erlend mener vi begynner å feste grepet...Jonas har hatt noen gode sjanser...men...

30 min... 1-0 til Råde, Kom igjennom på vår høyre side, rundet, vendte opp backen og scoret.... enkelt..

37 min... Vi blir presset bakover nå. Råde har noen skarpe sjanser, Klabb og babb, Harald redder bra, men retur og Råde smeller i mål fra 16 meter. 2-0

39 min...Jonas vender opp og tar med fra 18 meter. Skyter knallhardt , via keeper, i lengste 2-1!!
Assist Mohammed...
DFI trykker til før pause og skaper flere gode sjanser, men det står 2-1 til pause!!

PAUSE


Robin inn for Stian, og Jørgen for Antony, kampen er i gang!

Drøbak har kommet best i gang og presser. Blant annet med et par cornere på rappen. Det har kommet litt regn og banen er mye raskere.

61 min... Jørgen går inn i en noe tøff takling (karate-takling) og blir belønnet med gult kort....

64 min.... Sivert inn for Mo

70 min... Hadde fortjent en utligning nå, flere store sjanser til badebygutta, men Råde holder unna!

72 min...Jonas felles alene igjennom, etter å ha plukket ned et dårlig utspill fra Rådes keeper. Dommer blåser straffe, og TM setter til 2-2 MEGET FORTJENT....

....men i angrepet etter så tar Råde på nytt ledelsen 3-2 og det er helt mot spillets gang.... tungt nå!

75 min... Trener gjør grep, legger om til 4-3-3... (hm... jeg trodde vi spilte 4-3-3 jeg...)

83 min...Simen ut og inn med Mo igjen (mistenker at Shami aldri kom på kamp)... Vi har lagt opp til "ultra-offensiv", lett å få en ekstra i trynet, men vi går for utligning! Fortjener minst ett poeng!!!


90.... slutt! 3-2 til Råde over DFI2... Våre objektive eksperter i Råde mener det MINST burde vært uavgjort... surt og ufortjent tap...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar