torsdag 15. august 2013

3.laget med BRAKSEIER :-)

En kort oppsummering fra dagens 3. lags kamp :-) DFI3 - Askim 7er fotball 2x30 minutter 8-1 (3-1) Lagoppstilling: Thomas Anthony, Adrian N Christian, Aleksander, Jørgen Steffen Innbyttere: Dino, Adrian R 1. omgang: 1-0 15 sek Jørgen assist Christian 2-0 6 min Aleksander (langskudd) assist Christian 3-0 15 min Dino setter etter raid over hele banen av Adrian N 3-1 27 min Askim spiller seg gjennom 2. omgang: 4-1 35 min Adrian N skyter via en forsvarsspiller og i mål 5-1 41 min Christian (langskudd) assist Aleksander Gult 45 min Gult kort til Jørgen 6-1 48 min Steffen assist Christian 7-1 53 min Dino etter corner fra Christian 8-1 58 min Christian etter vegg med Adrian N Gutta gjennomførte en meget artig kamp med høy intensitet og god innsats fra alle. Mange fine enkeltprestasjoner og mange fine kombinasjoner gjennom hele kampen. Gutta hadde det gøy gjennom hele kampen og styrte dette akkurat som de ville hele veien. Askim hadde aldri en sjanse til å dra hjem denne kampen. Meget godt gjennomført! Regards, Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar