tirsdag 17. april 2012

Må ha mere hjelp ! (siste innlegg)....

Jeg har 2 ganger tidligere oppfordret til at flere kommer på banen for å avhjelpe oppmannssituasjonen for DFI jr.
Hittil har det ikke kommet noen konkrete initiativ. (Altså 0-null).
Nå er situasjonen den at Joachim ser ut til å ha gått på en lei langtidsskade med strekk og siste beskjed fra legen er å komme tilbake til høstsesongen.
Nå håper jeg det skal rette seg fortere, men det kan fort gå mot at jeg kommer til å prioritere anderledes og være med Joachim på andre aktiviteter i denne perioden.
Da blir det litt feil å styre deler av DFI jr-fotball fra Lørenskog hvis jeg skal prøve å få tid til helt andre ting.
Derfor MÅ NÅ andre komme på banen for å ta noen tak. (Nå=denne uken).
Jeg er fremdeles villig til å være med å bistå, og jeg kan være med i et opplegg der andre er villig til å reise rundt på kamper, mens jeg fortsatt deltar i organiseringen.
Men det fordrer at MINST 2 til står fram NÅ.
Igjen - ta kontakt !
(Jr. spillere - vis dette til foreldrene deres !)

Claes - cluchu.unger@gmail.com - 91 11 54 28
Og, - Ja, jeg har mye å gjøre, men tid er det eneste som er rettferdig fordelt her i verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar