mandag 26. mars 2012

Må ha mere hjelp

Egentlig er jeg ikke så glad i fotball jeg.....
Men jeg synes det er morsomt å hjelpe sønnen min. Og det er morsomt å få lov til å være med å bidra til denne flotte gjengen med positive ungdommer vi har i jr.fotballen i DFI. - Og det er et veldig hyggelig trener/ledermiljø rundt dette laget også.
Egentlig er fotball blitt ganske sentralt for meg som tidligere ikke bare var positiv til denne sporten. (Det var forsiktig uttrykt...) Nå derimot er det kuult !
MEN,... Noen ganger driver folk på å selger ting for meg etter klokka 16 -som de trenger bistand på.
Noen ganger synes arbeidsgiveren min det er gildt å sende meg land og strand rundt for å misjonere om helt andre ting enn fotball. Noen ganger kommer sønnen min til å flyte litt mellom 1 og 2. laget og da ønsker jeg å følge med. Og noen ganger kommer vi til å gjøre kanskje helt andre ting.
Så jeg MÅ ha noe avlastning.
Derfor får du tilbud om å være med i dette fantastisk hyggelige miljøet og henge rundt lagene i jr.fotballen. Det er særlig 2. laget som trenger ekstra assistanse og ideellt ser jeg for meg minst 3 som kan dele på disse oppgavene slik at vi kan ha litt fleksibilitet.
Oppfordrer til å ta kontakt.

Claes 91 11 54 28 evt. cluchu.unger@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar