onsdag 21. desember 2011

Egentrening jula 2011:

DFI junior-fotball
Siste obligatoriske trening var 19/12, første over ferien er trolig tors. 5/1.
Følg med på bloggen om nøyaktig tid og sted.
 
Anbefalte egentreningsøkter i juleferien:
Helst annenhver dag for de som trener mye fra før:
    Det kan være greit å unngå fotball i ferien, men det er dumt å la være å trene. Dessuten smaker feriematen mye bedre etter treninga. Prøv også å beholde en nogenlunde normal døgnrytme.
    God ferie!
    Kjetil
    Mob. 95785245
  • Utholdenhet: Minst 5 økter der du løper ca. 45 min. i strekk med puls over 130 slag pr. min. (kan byttes ut med langrenn der du går rimelig hardt) el. - hvis du har dårlig tid: 4 min. hard løping (puls 180+) x 4 runder. Pausene også 4 min.) Eller 15 x 30/15 (30 sek. løping, 15 sek. småjogg). Vær forsiktig med glatt eller hardt underlag.

  • Minst 3 økter 30 min. styrketrening bein, lyske, mage, rygg etc.. Disse øktene kan eks. legges rett før eller etter løpinga

  • Five a side kan erstatte 2-3 andre økter, men varm godt opp og skygg dueller med bakfulle pappaer og på dårlige baner
  • Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar